måndag 14 januari 2013

Jenny Wikensten

Hej!

Jag heter Jenny Wikensten och jag arbetar i 1S på torsdagar då Linda är ledig. Jag började arbeta på Björndammen den 7/1 och tycker det ska bli väldigt spännande!

På torsdagarna framöver kommer vi i 1S att arbeta med lite olika projekt som jag och Linda kommer överens om tillsammans. Till att börja med ska vi grotta ner oss i Sagornas värld. Vi kommer både att läsa, skriva och berätta sagor samt att lära oss vad som karakteriserar en saga. Min ambition är att skriva inlägg här i bloggen emellanåt så att ni får en inblick i vad vi håller på med på torsdagarna.

Jag ser fram emot den här vårterminen jättemycket!
Om det är några frågor är det bara att höra av sig till mig på följande mailadress:
jenny.wikensten@edu.partille.se

Hälsningar Jenny Wikensten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar