fredag 23 augusti 2013

Första dagarna

Hej!

Det har varit roligt att träffa alla i klas 2A igen.
Jag märker att eleverna också tycker det är roligt att ses. Alla har velat prata mycket!

Vi har målat namnskyltar till lådan, skrivit om sommarlovet och redovisat det. Vi har lekt olika lekar och lyssnat till högläsning. Vi har målat självporträtt och tagit bilder på oss i naturen.

Nästa vecka gör vi en utflykt med barnen på onsdag. De ska då ha med sig en liten fika ( smörgås, frukt och dricka) Vi äter i bamba som vanligt. Jag återkommer med tider för idrotten nästa vecka.  

Lättast att få kontakt med mig är att maila mig. Jag ringer upp er om ni vill pratat med mig.


Vänligen respektera att skolan börjar klockan 8.00 och att ni inte stör oss under lektionstid.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Mvh Linda























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar